delimamma.pl

Delimamma.pl – parenting, dziecko, zdrowie

ćwiczenia z piłką
Lifestyle

Jak wykonać ciężki trening z piłką?

Znudziły ci się tradycyjne ćwiczenia? Chciałbyś spróbować czegoś zupełnie nowego – czegoś, co przełamałoby pewną monotonię treningową, w którą powoli zaczynasz wpadać? A co powiesz na ćwiczenia z piłką? Czy próbowałeś już ten formy aktywności, czy może z góry założyłeś, że piłka jest dobrym sprzętem wyłącznie dla osób starszych lub ewentualnie tych, które przechodzą jakąś rehabilitację i nie mogą podnosić większych ciężarów? Jeżeli tak właśnie uważasz, no to jesteś w błędzie. Nawet z piłką gimnastyczną można wykonać znakomity trening, który każdemu da popalić i zmusi ciało o olbrzymiego wysiłku.

Piłka gimnastyczna jest najlepszym sprzętem do popracowania nad mięśniami brzucha, zwłaszcza tymi głębokimi. Przy różnych ćwiczeniach bardzo często opiera się na niej całe ciało, a następnie wykonuje skłony lub podnoszenia nóg czy ramion. W każdej takiej pozycji powinieneś maksymalnie spinać brzuch. Staraj się ćwiczyć tak, by kręgosłup nie był w ogóle obciążany, szyja cię nie ciągnęła, a postawa była prosta. Ćwiczenia z piłką będą jeszcze bardziej intensywne, jeżeli zdecydujesz się użyć przy nich dodatkowego obciążenia. Robiąc tradycyjne brzuszki na piłce, w rękach możesz trzymać sobie hantle albo nawet butelkę z wodą. A jeśli to dla ciebie za mało, mniej więcej w okolicy połowy łydek umieść sobie jakąś mocniejszą gumę oporową i podczas wykonywania poszczególnych ruchów staraj się ją delikatnie rozszerzać przy pomocy mięśni nóg. Naprawdę każde ćwiczenie można wykonać tak, by było ono ciężkie.

Przeczytaj więcej na aktywnastrefa.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *